środa, 15 kwietnia 2015

Pierwszy wpis

Z tym postem skończyłam kopiować wpisy z mojego poprzedniego bloga.


W związku z tym, że tu się przywitam, to właśnie ten wpis powinien być pierwszy, ale postanowiłam dodać najpierw to co ważniejsze ;)

Nazywam się Julianna. Początkujący matfiz, który wybrał fizykę świadomie. Interesuję się kulturą Japonii [nie jest to jednoznaczne, ale lubię czytać mangę i oglądać anime]. Lubię rysować, czytać i pisać... Nie wiem czy umiem gotować, bo nigdy tak naprawdę tego nie robiłam, ale ryż do sushi ugotuję ;)

Jak już wiecie, prowadzę bloga, którego głównym tematem jest fanfiction o Pingwinach z Madagaskaru.
Chcę jeszcze przeprosić za wszystkie niejasności jakie się pojawiły w dotychczasowych wpisach... Pisałam je już jakiś czas temu, a ponieważ zmieniłam bloga na którym będę pisać, chciałam, żeby to wszytko też było [niestety nie mogłam eksportować z blog.pl, albo przynajmniej nie wiem, gdzie jest owa opcja...].
Myślę, że na początek tyle o mnie starczy ^^

Pragnę jednak zapowiedzieć, że na jakiś czas nie będzie tu typowych wpisów...
Z następną notką mam zamiar zacząć pisać humanizację [oczywiście o pingwinach].

Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
Zapraszam do czytania i komentowania.





To tylko zmyłka, że to piszę. Tak naprawdę żyję w XVII wieku w Japonii.

1 komentarz:

  1. Nominuję Twego bloga do LBA ;)
    Tu macie moje pytanka:
    http://inna-planeta-87.blogspot.com/2015/05/lba.html
    Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń